![]() |
![]() |
|
| یک روز رسد غمی اندازه کوه، یک روز نشاطی اندازه دشت|فلسفه زندگی این است، در سایه کوه باید از دشت گذشت |
|
نمیدانم چرا این روزها مدام به آدمایی بر میخورم که " میتوانستند اما نخواستند"!!!!
هوای این روزها، هوای سردیه و خشک!!! روزها هم عادی سر میشه!!! به نظر میرسه روابط تا حدودی گرم شده!!! بعضیا هم مشکلات بزرگی براشون پیش اومده و قعطا شرایط سختی رو دارن تحمل میکنن!!!! خود منم این روزها آدمی شده ام که انگار چایی ام سرد شده و چایی میخوام بخورم تو این سرما!!!! |
|
+ نوشته شده در
چهارشنبه بیست و سوم آذر ۱۳۹۰ساعت 14:49 توسط جسور |
|
|
صفحه نخست پست الکترونیک آرشیو وبلاگ عناوین مطالب وبلاگ |
| درباره وبلاگ |
نامم قابل شما رو ندارد، بگذارید نامرئی بماند! شما هم خواهشاً این بلاگر را "جــســور" در نظر بگیرید!!!
|
|
RSS
|