یک روز رسد غمی اندازه کوه، یک روز نشاطی اندازه دشت|فلسفه زندگی این است، در سایه کوه باید از دشت گذشت

نمیدانم چرا این روزها مدام به آدمایی بر میخورم که " میتوانستند اما نخواستند"!!!!


هوای این روزها، هوای سردیه و خشک!!! روزها هم عادی سر میشه!!! به نظر میرسه روابط تا حدودی گرم شده!!! بعضیا هم مشکلات بزرگی براشون پیش اومده و قعطا شرایط سختی رو دارن تحمل میکنن!!!! خود منم این روزها آدمی شده ام که انگار چایی ام سرد شده و چایی میخوام بخورم تو این سرما!!!!

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و سوم آذر ۱۳۹۰ساعت 14:49  توسط جسور |